godishjertat

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jenni Bagge - 15 augusti 2012 11:05

Heej! :'3


Har inte gjort ett inlägg på länge tycker jag haha.. ): 

Jaja, Får göra ett nuu! haha :)


Så, SNART ÅKER JAG TILL GÖTEBORG MAHAHA! c':

Jag längtaaaaar! 8'D 

Åker bort från bajs skåne.. :D

Det kommer bli naaaajz! :'D


Men iaf, Jag har ont i min mage.. 

Och det är inte ok. xD

Men jaja.. xD


JAJA, Idag blir det nog att bara vara hemma typ!

Och inte göra nååågot, eller jo, typ kolla tv.


Snart börjar skolan.. 

Och det är heller inte ok..

För jag orkar inte med betyg. 

Och att vakna tidigt och ja..

Läxor, prov osv.. 

WÄÄH.. ):

Fattar inte hur vissa kan skriva att dom längtar tills skolan börjar..

JAG FATTAR INTE?! ):

FÖRKLARA DET FÖR MIG?!

Nej, jag drev..

Men Jag har inget att skrivaaaaa om.. 


Ochoch, Följ mig på Instagram!

@jenniisaucedo

Så följer jag tillbaka! :'3


Jag märker att jag inte har något att skriva om när jag ska göra ett inlägg men jag vill ändå göra ett inlägg.. o.o

Lite Crazyyy men jaja...

Så vad kan man skriva om typ? 


Och jag är typ uttråkad... ): 

JBSKSHDGBJSD...

Jaaa.. 


OCCCCCCHHH, AAAAHHH 4 DAGAR TILLS JAG FÅR SE MIN UNDERBARA DANNY, AH MAH GASH, TYP!

AAH, Danny är BÄST.

Asså, Hans låtar...

Gash, Dom gör så man blir glad igen!


JAJAJ, nu har jag ingetingetinget att skriva om. o.o

Så ni får ha det bajs bra och ja!

HEJSVEJS! ♥


Av Jenni Bagge - 12 augusti 2012 00:02

HEEEJ, eller något! :3
Får skriva ett inlägg nu höhö.
Har inte hunnit innan.. ):
Jajaja.
IDAAAG har jag faktiskt gjort något! :3
Jag vaknade halv 9 idaaag för jag skulle hjälpa till att fixa inför kräftskivan! :'3
Och det tog typ ungefär 1 timme! c':
sen duschade jag och fixade mig osv! :)
Det var faktiskt roligt! förutom att skala kräftorna.. ):
Det är så läskigt.. ):
Hahah.. säkert bara jag som tycker de.. ): typ mobbad.. ):
Aja, sen frågade jag min mamma vad jag fick om jag åt ett öga från kräftan! :3
hähö ;)
Men det va inte värt det.. :(((

Asså mina ögon håller på att dö typ. ):
Tror jag får ta och sova nu.. ):

Heejddåååå! (':

Av Jenni Bagge - 10 augusti 2012 20:39

Hej! :3


Jag är kung.

Nejmen.

Skoja.. xD


Aja, 

Asså haha, jag har märkt att jag inte gör så mycket om dagarna hahah.. ):

Aja, idag har jag inte gjort något, Typ spelat LoL höhö och sen typ inget mer. c: 


Om 1 vecka börjar skolan.. och jag vill verkligen inte.. 

Vakna tidigt, betyg, läxor och ja.. ):

NOOOO, jag orkar inte med sånt.. ):


Fattar inte hur andra kan skriva att dom VILL gå i skolan. 

Jag fattar inte.. 

Okej, jag va den som ville gå i skolan förr, men nu när det är betyg osv, då orkar jag verkligen inte.

gaaash.. ): 

Aja.. får väll stå ut då.. 


haha, venne vad jag ska skriva nu o.o

JAG ÄR BÄST!

Fast ne.. 


Aja, ni får ha de bäst! :3


Hejsveeejs! :*

Av Jenni Bagge - 9 augusti 2012 10:23

Hej! :3

Glömde att göra ett inlägg igår haha.. ):
Jaja, får väll göra ett nu ist! :3
Igår så så gjorde jag inget intressant faktiskt..
Vakna, Dator, chilla och sova.. xD
Ja, något sånt typ.. xD
Ochochoch, nej de va inget.. ):

Jajaj, idag så ska jag till staaaaan med familjen, Min syster ska köööpaaa en datoor höhö! :3
Och ja.. c':

Jag är trött..
Orkar inte skola om typ 1 vecka jaaaaag oorrrkkaaar inteeeeee..
Gash.. vart har sommarlovet tagit vägen?! Det har typ inte varit någon sommar? Och jag orkar inte få betyg osv..
Och att gå upp kl 7 för att fixa mig till skolan... OMG JAG ORKAR INTE. ):
Menmenmen jag längtar tills jag ska till Göteborg! :3
AskflalabIakkakbs orkar inte skolan.. alltså..

Jaja...
Har inget mer att skriva höhö!
Ha de gött!
Hejsvejs! :3

Av Jenni Bagge - 5 augusti 2012 20:25

Hej, alla typ! (:

Hur mår ni idag? :3
Själv är det typ sådär, har typ magkatarr.. ): Inte roligt.. :'c
Jaja, det kommer nog gå över snart höhö! (':

Idag har jag faktiskt skaffat Instagram höhhöiiheehö
jenniisaucedo
FÖLJ MIG SÅ FÖLJER JAG TILLBAKA! ;)
HEHE :'3


Har inget mer att skriva faktiskt!
Ha de bäst!
Hejsvejs! :']

Av Jenni Bagge - 3 augusti 2012 15:22

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! 

Typ, Något, Eller ja.


FLIPPA, SÄGER ATT MAN SKA GÖRA INLÄGG VARJE DAG!

SÅ DÄRFÖR FÅR JAG GÖRA DE NU DÅ... 


Oj, hade caps på men jag orkar inte ta bort och sen skriva tillbaka allt.. 

Men jaja..


Idag, är det typ soligt.. 

För en gångs skull.. 

Men, jag har somsagt inte gjort något idag. 

Samma som dom andra dagarna.

höhö! :D


Ochochoch, jag är jätte snel och spammar fliiippaaa, för jag gillar att spamma.. ):

Jag vill ut.

jag vill ehm ja inget mer, haha. xD


Och jag har ont i magen.. ): 

vdgfmk,lrcvgftbhnj... ):


jajjajajajajajajja, allt för mig.. 

Hejdå! :3 

Av Jenni Bagge - 2 augusti 2012 21:08

HEJ!

VISSTE NI EN SAK? 

JAG GILLAR CAPS LOCK!

CAPS LOCK ÄR MIN BÄSTA VÄN!

SÅ DÄRFÖR KOMMER JAG ATT HA PÅ CAPS HELA TIDEN. :DDDD


NEJ, JAG SKOJA, MEN.. JA.. 

FLIIPPAAA SA ATT JAG SKULLE GÖRA ETT INLÄGG.. 

OCH JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA... 

MEN KOLLA HENNES BLOGG, OM HON NU HAR GJORT NÅGOT INLÄGG.. 


http://nieelsen.blogg.se/

 

SÅ EHM, NI FÅR HA DE SÅ BRA TYP.. 

EHM, HEJSVEJS.. :3

Ovido - Quiz & Flashcards