godishjertat

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Jenni Bagge - 20 augusti 2012 13:44

Yep, nu är jag hemma igen!
Jag ville verkligen inte hem..
Göteborg är så sjukt underbart!
Ska flytta dit, eller till stockholm, haha
Längtar redan till nästa gång vi åker dit!
Igår var det den bästa dagen någonsin!
Jag fick se min underbara Danny!
Är så sjukt glad!
Kan inte beskriva det!
Ångrar något sjukt att jag inte stannade kvar och väntade på Danny så man fick auto osv..
Eller en kram..
Det skulle varit så djbdbzkzkskd ja..
Men att han bara vinkade åt mig och gjorde ett hjärta till mig..
Det betyder så sjukt mycket så jag inte kan beskriva det med ord..
Åh, ångrar att jag inte stannade kvar..
Men i alla fall, en riktigt underbar känsla när han gjorde det!
Senare så grillade vi!
Deeeet va niice! :')

Och nu är jag hemma..
JAG VILL TILLBAKA.
OMG. ):
Döööda mig.

Ovido - Quiz & Flashcards