godishjertat

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Jenni Bagge - 25 augusti 2012 15:09

Min bajs underbara syster har åkt.. 

Och jag kommer inte kunna dampa lika mycket nu..

MEN HON KOMMER OM 14 DAGAR IGEN   


Och, ja.

Jag är typ sjukt trött.. 

Och orkar inte göra något haha.. ):


Jag typ älskar musik!

Okey, många gör det men jaja.. 

JAG OCKSÅ!


Asså.. jag känner att jag är typ random eller något.. o:

aja.. Alla vet typ redan att jag inte är normal så.. WHAAAAAAAATTTTEEEEEEVVVAAAH

Typ.. o: 

HAHHAA..Orkar inte.. ):

Ochochoch, jag brukar ha typ allsång med mig själv, eller vad man ska kalla det.. haha.. ):

Och jag sjunger SÅ FINT! 

Fast ne..

Och jag har bajstråkigt.

Ja, jag gillar att skriva/säga bajs..

Allt är bajs.

Och, JA JAG ÄR I KISS OCH BAJS ÅLDERN.

Alla.. Exakt alla säger det till en när man säger "bajs"..


Och nu vet jag inte vad jag ska skriva. o.o


Ovido - Quiz & Flashcards