godishjertat

Direktlänk till inlägg 27 september 2012

Vakna, Skola, Hemma, Rockskola. :3

Av Jenni Bagge - 27 september 2012 18:32

Det var riktigt segt att vakna idag.. 

Ush, kan inte förklara haha.. 

+ Att det börjar bli mörkare på morgonen så ja.. 

Ush.

Skolan idag var ganska chill faktiskt!

Håhå, har gjort en tröja med Cindy på, Min bestisfestis! :3

Tröjan blev för stor..

Men mamma kan ju alltid fixa den håhå! :D

Och, det har faktiskt inte regnat idag, omajgad.. o.o

Det har ju typ regnat i 155132231 dagar nu.. 

Och så började det regna vid 5 typ.. 

Typiskt osv.. 

Aja, Snart ska man dra till rockskolan. :D

Riktigt nice! 

Älllllsskkaaarrr't, höhö :D 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenni Bagge - 17 november 2012 14:40

ETT INLÄGG WIIIHOOO! eller något.. Jag har helt glömt bort min blogg.. Lol. Och att göra inlägg också.. FÖRLÅT MIG SÅ MYCKET! loool Men iaf, Fint väder vi har.. Fast ne.. Kallt äckligt och ush.. ): På alla dom dagarna jag inte bloggat på h...

Av Jenni Bagge - 4 oktober 2012 16:05

Håhå, jag vet.. jag har blivit mer osocial på bloggen.. men ja.. Flåt typ..  Jag försöker göra inlägg men det blir att jag oftast glömmer bort det.. :/ Och ni kom jag på det igen haha.. Så får väl ta och göra ett inlägg då! Denna veckan har fak...

Av Jenni Bagge - 25 september 2012 19:09

HÅHÅ, Jag är tillbaka osv! c:  Förlåt för att jag inte varit så social på bloggen.. ._. Skolan.. ni vet.. ):    Iaf, Det är riktigt äckligt väder..  Mörktt och ja.. allmänt tråkigt..    Skolan.. Herre gud..  Det är så sjukt tråkigt så...

Av Jenni Bagge - 9 september 2012 11:36

OMG, det var typ år sen jag bloggade.. Nej, asså jag drev baaaaah..  Asså gud, vad är det med mig?! o:  Aja, Idag är det Söndag..  Tråkigaste dagen på hela veckan typ.. eller nej.. det är måndag..  2 st So lektioner på samma dag, som handla...

Av Jenni Bagge - 29 augusti 2012 16:06

Jag är så sjutk trött så asså jag håller på att dö typ.. ): Och min arm gör ont.. ):  Bajs.. :c Skolan idag va bajs. hahaha.. ): LOL, låter så omogen haha.. ): Men aja. Det är så sjukt varmt ute! Och känns som sommar typ! :'D ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards