godishjertat

Alla inlägg under juli 2012

Av Jenni Bagge - 30 juli 2012 20:31

Då.

Av Jenni Bagge - 29 juli 2012 21:04

Tja! c: 

Jag är typ riktigt uttråkad eller något.. 

Har ingeeeeet att göra.. så de får typ bli ett inlägg, hoho! :3


Btw, Är de bara jag som gillar när de åskar, blixtrar och regnar? o: 

De är typ mysigt.. xD


Eftersom jag inte boggade igår så skriver jag de nu, c:

Igår på morgonen kl 7, kom vääääärsta åskan.. 

De va typ roligt, ja jag vet att jag skriver "typ" väldiiiiigt ofta, men jaja.. 

Iaf, Det va roligt men också läskigt.. ):

Men jaja! 8D


Ochochochoch, I torsdags var jag och Johanna på Helsingborgsfestivalen, Jag var typ helt random.. 

Men, Den dagen var bäst!

Vi stog inte längst fram men de va massor med grymt ändå! :3


Men jaja, Tillbaka till idag typ. 8D

Jag vill typ sola.. 

Men de har inte varit någon sol.. 

Jag fattar inteeeee.. 

Eller jo de gör jag men ajaaa.. xD

Jag vill ändå ha sol.. ):


woop. :3


Har typ inget mer att skriva.. ;)


Så ni får ha de bäääst! c: 

Heejsveejs! :D

Av Jenni Bagge - 25 juli 2012 22:15

Tja! ;)

Hur är de med er? :3
Själv är de toppen, faktiskt! :)
Solen skiner osv!
woop! :3

Idag har jag gjort samma sak aom igår typ, haha c:
Och nu ska jag Random:a mig lite mer med johanna höhö. :)

Hej
svejs! :3

Av Jenni Bagge - 24 juli 2012 15:23

Heej Hej! :)
skoja.. :(
nejmen.. aja
Idag har jag inte gjort något, typ.
Bara chiiiillat! :)
Just nu ligger jag och solar med Desirée! myysigt! :3
Sen efter ska jag duuuuusscchhaa. c:

jajaja,
HEJDÅ! :3 <3

Av Jenni Bagge - 23 juli 2012 17:28

Tjeena! :]
DET ÄR SOL UTE, OH MAH GASH!
Eller något.. ;]
Jajaja, :3
Dagen har nästan vara lika tråkig som igår typ. o.o
Förutom attde va soool så jag kunde sola höhö, c':
Riktigt skönt väder! :3

Aja, har inget mer att skriva! :3
HEEJSVEEJSS

Av Jenni Bagge - 22 juli 2012 18:50

Tjingeling! :3


Ett snabbt inägg höhö! C: 

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt! c:

Varit hemma bara! c: 

Och varit vid datorn såklart! :3

Annars inget annat. :D


Kommer nog vara mer "aktiv" eller ja på bloggen, höhö! ;]


ajaja, 

Heeeejsvejs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards